vrijdag 27 juni 2014

Het is al even geleden...

Het is al even geleden dat ik nog een bericht gepost heb. Ik heb in tussentijd geen enkele wedstrijd meer betwist. De duatlon in Destelbergen lag te kort op de Powerman en de duatlon in Elsegem liet ik links liggen omwille van het risico op de hagelbuien (zo groot als een tennisbal). Ik heb ondertussen verder getraind en mijn programma wat aangepast. Doordat de Powerman-wedstrijd in Oostenrijk een WK op de standaard afstand werd en ik daar niets te zoeken heb diende ik deze te schrappen en heb ik beslist om toch wat meer wedstrijden van het korte type te betwisten. Zondag neem ik deel aan de duatlon van Wevelgem, ik hoop dat ik geen last heb van mijn rechterbeen waar ik toch al een weekje last in heb.Als alles goed gaat neem ik de week nadien aan de crossduatlon in Kampenhout en de week daarna aan de jogging in Zevergem. Ik hoop op de jogging van Zevergem onder de 21 minuten te lopen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten